BSPlayer – Fuckz!(part 2)

Posted: 2006. december 10. in Agymenés

Asszem windows reinstall lesz ebbol a szarbol! Hogy mi nem tetszik a BaSzott-Playerben? Csak nehany aprosag:

  • Kocsog WhenU Save programmal erkezik, ami a hirdetos programok legaljasabbika. Szerintem siman elmenne Spywarenek!
  • Uninstall kozben lefagy, de ugy, hogy en ennyire megfagyni windows xp-t meg nem lattam. A folyamat 0% procihasznalatot mutat, am sem Ctrl+Alt+Del nem mukodik, se mas muveletet nem tudok vegezni. Az eger mozgasa megy egy ideig, de azutan az sem, es csak az aramtalanitas segit.
  • Allandoan felulirja a fajl-kiterjesztes leirokat.
  • A mar emlitett WhenU Save procihasznalata 80% alatt ritkan van.

Szoval csak ilyen aprosagok miatt gyuloltem meg vegervenyesen a BS Playert. Ha valaki meg egyszer azt mondja nekem, hogy ez jo lejatszo, hozzavagok egy kovet, es elszaladok… jo messzire!

Hozzászólások
  1. János szerint:

    Probald inkabb a CrystalPlayer-t
    http://www.crystalplayer.com/index.php?page=cp
    Nekem a kedvencem! Mindent visz! (Pedig egy orosz csinálta!)

  2. gerzsonka szerint:

    Megnezem majd, lehet hogy jo, de egyelore maradok az MPlayernel, mert nekem meg az a kedvencem! 😉

  3. gabek szerint:

    mplayer 4eva! 😀

  4. János szerint:

    Bocs! Igazad van Linux alatt tényleg az a legjobb!!

  5. gerzsonka szerint:

    Szamomra win alatt is – eddig…

  6. József szerint:

    Nagyon jó progi volt amig WhenUSave nem volt hozzáfüzve. Én is frissítettem sajna. Na elég strapás leszedni. Csak úgy tudod lepucolni ha kikapcsolod a tüzfalat!! Mocsok dolog de igy van. 1. Ujrainstallálod tűzfal nélkül. 2. Most uninstall szintén tűzfal nélkül. 3. Ha most megnézed valamilyen spyware keresővel nyoma sincs a WhenUSave-nek (bocsületükre legyen mondva az uninstall tényleg leszedi.) Biztonság kedvéért egy teljes spyware teszt nem árt! (Ja a vlc media player nem elegáns de majdnem minden trükkös dolgot is lejátszik, amit más nem)

  7. Peti szerint:

    Hali tudsz segíteni, nem tudom törölni a whenusave-t,állandóan fagyasztja a gépem,(már letöröltem,sak maradt belőle valami),semmivel se lehet leszedni,sőtt ujrainstallálni se lehet a windows-t

  8. gerzsonka szerint:

    Szervusz! Hat igazabol nem nagyon tudok jobb tanacsot adni, mint a folotted hozzaszolo. Nekem az mukodott! Egy javaslat:

    Start -> Futtatas -> regedit

    Itt keress (asszem F3) ra a whenu szovegre. Ha egy bejegyzesben megtalalod, es valoszinusitheto, hogy ez a spyware-hez tartozik, akkor torold!

    Egyebkent a tuzfalad be van kapcsolva?

Vélemény, hozzászólás?

