Mostanság

Posted: 2007. március 28. in Agymenés

Ehh. Igen. Naszóval a nagy helyzet az, hogy saját magam próbálom utolérni, és annyira sajnálom, hogy nincs időm a blogolásra, mint egy… egy… szóval nagyon, na!

Kaptam egy PDA-t kölcsönbe. Meg kell tanulnom, .NET-ben hogyan lehet programozni, mert Imagine Cup-ra az is kelleni fog. Egyébként megvagyok. Van egy csomó munkám, amiért nem fizetnek, befejeztem egy csomó munkát, amiért szintén nem fizettek, és halogatok néhány munkát, amiért nem fognak fizetni. Szóval csak egy átlagos programozó élet, semmi különös. 😉 Ezen kívül nem sok dolog történik velem, ha csak azt nem vesszük, hogy vasárnaptól ismét nekiállok a nemdohányzásnak. Igen, ismét, mivel egyszer már bebuktam. Most nem fogom! Erős leszek! Már tudom, hol vannak a buktatók, amikre jóelőre felkészülök. Szombaton gyújtok rá utoljára, remélem, sikerrel járok. A jó az egészben az, hogy nem vagyok egyedül. Teljes baráti trsasággal nekivágni egy ilyennek sokkal könnyebb, mint egymagamban megküzdeni a démonokkal! Persze kíváncsi vagyok, hogy egy év múlva mit fogok mondani, de ha az első két hetet kibírom, onnantól fogva már csak az én faszságom lesz, ha mégis visszaszokok. Na meglátjuk.

Tegnap hallgattam a rádiót, ahol a blogokról volt szó. Megtudtam, hogy ez egy énblog. Boldog is lettem. Amikor a blog meghatározásánál a napi frissítés kifejezés előjött, csendben behúztam a nyakam. Van ez így.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

