Do you flock?

Posted: 2007. március 30. in Agymenés

I Flock!

Ahogy a webmatrica is mutatja, böngészőt váltottam. Gabek unszolására történt a dolog, de nem bántam meg. Egyrészt, mert ff motorra épül, így megszokott környezet fogad. Másfelöl viszont eszement gyors. Legalábbis jelenlegi tapasztalataim szerint nem kicsit gyorsabb, mint a tűzróka. No majd még tesztelem. Ja, most épp windoz a platform. Egy véletlen keresés (Nem is tudom, le merjem-e írni, na jó, le merem: emerge faq) rámutatott arra, hogy van alternatív megoldás egyéb téren is. Most a desktopom a keresés eredménye képpen a következő módon lett kialakítva:

emergedesktop
Asztal. Szép. De még csomó dolog kel rá!

Vazze, rákattantam a Hősökre. Bazi jó. Meg a Jerichora is. Amikor az Index cikkét olvastam, egy kicsit lehangolódtam. Mármint a Jerichoról. Az a baj, hogy akció-sorozatot vártak, ehelyett kaptak egy családi drámát. Én drámát vártam, és nekem kifejezetten tetszik. Jó, persze, van néhány hülyesége, de amcsi sorozatnál megbocsátható.

A 300 pedig egy rohadt jó film! Mindenki nézze meg!

Vélemény, hozzászólás?

