Spam

Posted: 2007. március 31. in Agymenés

Az Akismet 1292 levelet fogott meg a blogolás óta. Ha úgy vesszük, nem is sok. Közben a robotok taktikát változtattak, és abban reménykednek, hogy ha egy fdjk@fjsfjk.ru címet felengedek a kommentekhez, akkor azzal tudnak viagrát hirdetni majd. De én annál okosabb vagyok. Még egy kicsit tovább customizáltam a desktopomat. Raktam rá egy mutatós órát, meg egy miniMIZE appletet, ami a minimalizált ablakokat lekicsinyíti, és tök jól néz ki.

emergedesktop2
miniMIZE, meg Clocx az emerge-desktopon

Azt álmodtam, hogy mindenhol emberevő nyuszik ugráltak, és én meg simogattam őket, mert tök cukik voltak, és felmentem egy épület padlására, ahol az erkélyen ki volt kötözve egy fickó, aki kérte, hogy verjem meg! Pedig nem is ittam tegnap.

Már csak (innentől számítva) 13 és fél óra. Éjfélig. Holnap elseje. Megküzdünk vele! Apropó: ha bárki bagózni lát mondjuk mostantól, nyugodtan rúgjon belém! Amúgy emberesen! Férfiasan! (Mint Győrvári János, amikor megtudta, hogy bár a tárgyaim fele el van fogadtatva, mégis megbuktam matek analízisből ;)) Nem fogok haragudni! Le akarok szokni!

Vélemény, hozzászólás?

