Harom

Posted: 2007. április 3. in Agymenés

Na jo, ezek az elvonasi tunetek kezdenek kevesse viccesek lenni! Ejszaka azt almodtam, hogy Tomiek egyuttes erovel probaltak rabeszelni arra, hogy csak egy szalra gyujtsak ra. Egyebkent egesz ejszaka forgolodtam. Rossz volt, na! Lehet, hogy be kene ruhazni egy nikotinos ragora? Nemtom, meglatjuk. Mindenesetre ha orditok valakivel, ne vegye magara semmikeppen! 😉

Este futni kene, szerintem elmegyunk valamerre haversracokkal. Aztan majd egy narancsle mellett megbeszeljuk, ki hogyan viseli. Szerintem Bazsi olyan, mint Sickboy a Trainspottingban. Tudod, az, aki csak azert szokik le, hogy megmutassa, mennyire konnyen is viseli… En magam reszerol sajat magamat inkabb Mark Rentonnak tudnam elkepzelni.

Sliderst nezek, mert az jo! Az iment Herkules ment. Igazabol sose szerettem, de jobb, mint a “vegye meg a magneses fulbevalot”, vagy “telefonaljon, mert meg senki nem hivott minket, es maga biztosan nyerhet, mert van ra eselye!” musorok. Persze a legnagyobb felelmem az, hogy vissza fogjuk meg sirni ezeket a mai gagyikat! Sajnos!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

