Rzmfgst…

Posted: 2007. május 7. in Agymenés, Linux beli bénázásaim

Sose fogom megérteni az informatika egyes homályos foltjait. Az egész ott kezdődött, hogy elegem lett az ubuntuból – megint. Másik disztribúció; egyértelmű, debian. Az etch úgyis nemrég lett stable, szóval repült fel. Telepítettem a zd1211-firmware, és zd1211-source csomagokat az USB-s WLAN-onmhoz (ZyDAS chipset), majd telepítettem module-assistant-al, és reménykedtem, hogy működik. Működött! 1 MB/s sebességgel. Hinnye, na mindegy. Valamikor ma délelőtt 10 óra tájban a kapcsolat megszakadt. Próbáltam haxolni ígyis, úgyis, próbáltam előlről, és hátulról is, szóval a teljes informatikai kámasutrát lejátszottam, semmi. Többször is újraindítottam, semmi. Ki érti ezt?

Ekkor jött a vicces dolog, mert mikor kikapcsoltam a notit délután 16 óra 25 perckor, már fogalmam sem volt, mi a fene bújt belé. Kimentem Felsőörsre az öcsémért, majd visszajöttem, és egy ideig bámultam a kikapcsolt gépet. Azt mondtam, ilyen nincs! Nem létezik, tehát megint elidítottam a gépet, és amikor rádugtam a WLAN-t, nagyjából 5 másodperc alatt csatlakozott! Az idő ekkor 16 óra 46 volt.

Ó, édes debian! Üdv újra. Többet nem engedlek!

Reklámok
Hozzászólások
  1. gabek szerint:

    informatikai kámasutrát

    lol. looool. nagyon találó ;D

    ubuntu tapasztalatok +1

    Ó, édes debian! +1

Vélemény, hozzászólás?

