VRML segédeszköz

Posted: 2007. május 18. in Programozas

Készítettem egy kis VRML programocskát, ami körpályán keringő bolygókat szimulál. Az apropó (leszámítva, hogy beadandó feladat volt) a kíváncsiság volt. Arra voltam kiváncsi, hogy vajon van-e egyszerűbb mód körpályák megadására. Ugye, aki programozott VRML-ben, az tudhatja, hogy statikusan (nem JavaScripttel felépített pályáknál ez igencsak nagy gond tud lenni. Persze használhattam volna JS-t is, de akkor hol az izgalom, és hogyan próbálom ki kis PHP scriptemet, melyet most szabadon használhatóvá teszek. Hogy a forrást megynyitom-e? Gondolom majd igen. De nem most. Főleg azért, mert aki tud programozni, az kábé 3 perc alatt megírja, aki meg nem tud, annak úgyis mindegy. Ha egy kicsit bonyolultabb lesz, mert teszem azt beépített választási lehetőség lesz több féle vonal számítására is, vagy mit tudom én, akkor már lesz értelme nyílt forrásúvá tenni, addig nem.

Szóval ha esetleg VRML közelbe kerülnél, hasznmáld egészséggel. Ha ötleted van, mivel lehetne bővíteni, kommentben kérem. Bármire nyitott vagyok! 😉

Blogged with Flock

Vélemény, hozzászólás?

