Személyi kultusz? Ugyanmár!

Posted: 2007. május 29. in Agymenés

Ez még Kádár elvtárs is megirigyelné! OV TV!

EDIT: De bezzeg ha a gyurcsány csinálta volna…! Mehekkora károgás lenne, hogy hülyekomcsiszemélyikultuszosfaszfej!!! Kettős mérce? Ugyan dehogy! Az csak a liberálbolsevikkomcsidisznóknál létező fogalom.

Reklámok
Hozzászólások
  1. linyvetta szerint:

    Mostanában nem nagyon jöttem az oldalra, de van valami, amit nagyon meg akarok osztani veled, mert szerintem baromi jó cikk. Bár lehet, hogy olvastad. Én két külön kritikát is megnéztem és nagyjából ugyanarra hajaznak. Hogy Orbán valamit nagyon elk*rt új, “mindenkihez” szóló könyvében…

    http://index.hu/kultur/klassz/orbankonyv/

    Amúgy, csak Orbán fanoknak a könyv 2950 Ft-ért megvásárolható a boltokban. De szerintem azzal jobban járnak, ha letöltenek egy-két fröcsögős nemzetjövő (esetleg nemzethalál) viziójáról szóló beszédének szövegét. Az interneten elérhető már “hangoskönyv” formájában is.:-))

Vélemény, hozzászólás?

