Westend hotspot

Posted: 2008. február 1. in Agymenés

Gondoltam, usse ko, teszek egy probat, mivel se velemenyeket nem hallottam, se mast. Abszolut prekoncepciok nelkul indultam neki, igy a jo.

Noti bekapcs. Halozathoz fel pillanat alatt csatizik. Firefox elindul. Westend honlap betolt. Be kell jelentkezni. Van ezen kivul egy “Ingyenes hasznalat” link. Ha rakattintok peldaul a Workania.hu-ra, akkor orulnek, es 15 percen keresztul ingyenesen hasznalhatom, de ennyire ne szaladjunk elore.

Szoval ott tartunk, hogy kezdolap betolt, es kitoltom a regisztracios formot. (Kozben passzianszoztam – nem tudom, ez mennyire erzekelteti a sebesseget INTRANETEN!!!)

Mikor betoltott az oldal, ami jelezte, hogy eddig jol allok, kozoltek velem, hogy elkuldtek az e-mail cimemre egy linket, arra kattintsak, es akkor jo lesz nekem, mert akkor tudok SMS-t kuldeni, hogy ket oran keresztul elvezhessem a szolgaltatast. No persze! Ahogy azt a Moricka elkepzeli!

Az ingyenes hasznalat -> Workania utvonalon eljutottam odaig, hogy a fooldalon visszajeleztek, hogy most kell, hogy jo legyen. Jo volt. Egy masodik menet passziansz utan a mail.google.hu-t mar azonositotta, hogy letezik, es harom gpg kulcsot le is toltott az apt-get update. 🙂 Ekkor valtottam mahjongg-ra. Ennek kabe a felenel egy ures lap kozolte velem, hogy a gmail betoltese kesz. A frissites egy masodperccel kesobb megint ezt allitotta. Lejatszottam a mahjonggot, es elindultam, hogy vegyek egy gyrost.

Pedig a szandek megvolt, es talan meg fizettem volna erte. Az a 288 Ft nem egy olyan egetrengeto osszeg. Meg hazataxizni se tudnek belole. Plane, hogy otthon nincs net!

Blogged with Flock

Vélemény, hozzászólás?

