Konstruktivitas

Posted: 2008. május 14. in Agymenés

Az, amit Kovacs Kalman mond, sokkal kozelebb all a konstruktivitashoz szerintem.

Csak azok szamara, akik lemaradtak rola: John Emese mult heten azt birta mondani, hogy partja semmikeppen nem szavazhatja meg a koltsegvetest, mivel a konstruktiv ellenzekisegbe az nem fer bele! Na most lehet, hogy en vagyok lemaradva valamirol, vagy tul naiv vagyok, de nem ertem, az hol konstruktivitas, hogy meg azt sem tudjuk, mi lesz, de mar megmondjuk, hogy nem?

Ha nevezett holgy gondolkodasat vesszuk alapvetonek, akkor teljesen nyilvanvalo, hogy Luxemburg nem mukodhet. Pedig igen. Ott ugyanis hagyomanyai vannak a kisebbsegi kormanyzasnak, mert ebben az esetben ha vannak partalkuk, azok nem zart ajtok mogott, hanem nyilvanosan tortennek, es mindenki megismerheti az adott tomorulesek erveit.

Szerintem magyarorszagnak egy jo 20 even keresztul tarto kisebbsegi kormanyra lenne szuksege! Akarmilyen szinezettel is!

Blogged with Flock

Vélemény, hozzászólás?

