Esti vihar

Posted: 2008. június 27. in Agymenés

A meleg miatt altalaban nyitott erkely-ajto mellett szoktunk aludni. Valamikor hajnali 3 korul arra eszmeltunk, hogy a szarado ruhak kint vannak, nosza egybol valami rovidgatya, ami kezembe kerul felkap, es Edinaval kirohantunk, leszedni a cuccokat. Jo volt, bar kicsit sokkolo igy hirtelen a szep kis agyikobol a kemeny valosagba kirohanni! 🙂

Ennek a kis intermezzonak koszonhetoen ugy elaludtam, mint a szel! 6-ra be volt allitva az oram, amit en lenyomtam, majd aludtam tovabb. Mondjuk az is lehet, hogy siman faradt voltam, mert az elmult ket het eleg sokat kivett belolem! Fel 10-re ertem be, es rajottem, hogy igazabol 9-kor lett volna ma egy treningem… Na nem baj, majd irok a Local Training Coordinatornak, hogy zsuppoljon be masik idopontra.

Tegnapelott csorgott a telefonom. Nora volt, akinel megkotottuk az ING szerzodest. Megkerdezte, erdekel-e ket jegy a Renault kupara, ami amolyan Forma1 eloszoba, vagy mi. VIP jegy, szoval box-utcaba is mehetunk vele! Hat mar hogy a viharba ne? Szoval nemsokara postan erkezik, mar csak a kettes szamu allami penznyelon mulik, mikor. (Egyes szamu: egeszsegugy en bloc – tenyleg: az egymillio alkoholista orszagaban van ertelme egyaltalan egeszsegugyrol beszelni?)

Blogged with the Flock Browser
Vélemény, hozzászólás?

