Makefile

Posted: 2008. július 1. in Agymenés

A mai delelott a Makefile-ok megismeresevel telt. Csinaltam egy mini C++ projektet, amiben van egy tetszoleges dimanzioju vektor osztaly, es a main fajlban letrehozott ket objektumot osszeadom. Nem egy nagy was-ist-das, de mivel tobb fajl van, eleg arra, hogy gyakorlatot szerezzek a nevezett temakorben. (Meg a megkopott operator overload ismereteimet is felelevenithettem)

Gyakorlasom soran rajottem, hogy igazabol a formatted output nevu csudajo dologgal nem teljesen vagyok tisztaban, ha kimenetre a cout objektumot alkalmazom. Nosza, utana is neztem, es szep oldalt talaltam, ahol eleg reszletesen le volt irva, mi a szoszt is kell csinalni, hogy mukodjon. Csini lett! 🙂

Szoval tokeletesnek nem mondanam a make tudasomat, de elegge sikerult elsajatitanom (vegre) ahhoz, hogy ne jojjek zavarba, ha legkozelebb C(++) progit csinalok! 🙂

Kozben kis hianyerzetem volt, szoval a monitor melle felfuggesztettem egy ilyet: vi CheatSheet

Ez se rossz! Kezdek berendezkedni az “irodamban”. 😉

Blogged with the Flock Browser
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

