Hetvege

Posted: 2008. július 7. in Agymenés

Tevekenyen, aktivan telt! Ilyennek kellene lennie mindig! 🙂 Na jo, neha nem art egy kis pihenes…

Pentek este munka utan azonnal indultunk Vorosberenybe (Balatonalmadi mellett). Ott van egy volgy, ahol lehet tuzet rakni, satorozni, italozgatni, beszelgetni. Remek volt, en nagyon jol ereztem magam, es ami erdekes: ilyen jol regen nem aludtam satorban. Errol tehetett egyebkent az ido is, mert semmi eso jellegu dolog nem volt, es egesz ejszakara gyonyoru idot fogtunk ki! Megittam 3 sort is, ami mostansag vett fogyasztasomat tekintve igencsak emberes adag! 😉

Szombaton aztan hazajottunk (a sportcipomet megint otthon hagytam, amire ma reggel a dorgesre, villamlasra ebredve jottem ra…) es szombat delutan kimentunk a Gellert hegyre kilatni! Bevallom oszinten, aprilis 1 ota “foallasu” pesti vagyok, sajnos nem nagyon van idom atmenni Budara, de ez most nagyon jol esett, a kilatas pedig gyonyoru! Onnan korulbelul 7-kor indultam haza (vagy egy kicsit elobb?), lesetaltam a Petofi hidig, majd 4/6 villamossal mentem a Ferenc korut/Ulloi ut megalloba, ahol gyorsan rohantam a metroba le. Mindenhol ciganyok maszkaltak ugyanis. Persze – gondoltam – a magyar garda most a melegeket gyujtja fel hazafiasan, a ciganyok egyszeruen nem fernek bele… (Egyebkent a buszon egy begyorsitozott cigany meg akart olni, de inkabb arrebb mentem, akkor nem bantott.)

Este 8-ra hazaertem, es meghallgattam a hireket. Tamadas, barbarizmus, satobbi. Leszartam! Aki hulye, az is marad – gondoltam.

Vasarnap kimentunk Mogyorodra, a Hungaroringre. Volt ugyanis jegyunk a World Series By Renault versenyre, egy futamot meg is neztunk a lelatorol, aztan a szimulatorban mentem 1:08-at, amiert kaptam is polot, mert jol sikerult. Es a masodik korben kicsusztam, mert gyorsan erkeztem a celegyenes utani elso kanyarba… Szarugy. Lehetett volna meg jobb is! Lehet, hogy nyertem volna egy tesztvezetest a Renault F1 autoval 😀 (Na persze…) Szoval azt szamitva, hogy kicsusztam, meg hogy az elmult egy evben nem vezettem egyaltalan szimulatort, egesz jo volt az az 1:08! Asszem legkozelebb ha veszprembe megyek, elhozom a kormanyt Rolandtol, es gyakorolni fogok. Jovore enyem lesz a legjobb ido! Kurva hangosak ezek a forma-autok!

Eljott aztan a vasarnap este, amikor Kinait csinaltunk, en meg botor modon otthagytam a konyhat. Roland beledobta az egesz 1 kg tesztat a vizbe, amibol egyebkent kb. a negyedet akartuk egyszerre kifozni. Ma bolognai spagetti lesz a vacsora, de meg igy is jut a szomszednak! Nem baj, ha ki kell dobni, legfeljebb ma is tanultunk valamit. Ha mast nem, legalabb azt, hogy teszta fozesenel vegig a konyhaban kell maradni a rangidosnek (nekem), aki tudja, mennyi is az annyi.

Blogged with the Flock Browser
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

