KMplayer

Posted: 2008. október 22. in Agymenés

A heten vettem egy S-Video+3.5mm Jack -> SCART atalakitot. Nem titkolt celom, hogy lapitopirol tv-re tudjam rakni a filmeket, igy vegre megszabadulhatok a feherebbre mos, mint eddig barmikor kijelentesektol, es nem kell 378-adszorra is vegigneznem a helyszineloket. A sztarok maganeletet is leszarom. Dzsungelreality csak akkor erdekelne, ha Gyozikenek koze sem lenne hozza, es Stohl Buci is tavol tartana magat. Balazs/Monika “bekaphatja”. (No nem szo szerint – ez csak egy amolyan szonoki fordulat) Most igy elgondolkodva: nem is tudom, mikor neztem utoljara kertevet. Viasatot is egyre ritkabban, pedig meg mindig az a legtobbet ero csatorna. Igen, a huvelygombaval is. 🙂 Talan neha egy kis AXN. Csak azon mostanaban kifejezetten menekulni kell a LOST elol, amit sajat ritmusomban szeretnek daralva megnezni.

Mostantol igy nezek filmet, a reklamok koze kis agysorvasztot is berako csatornak pedig bekaphatjak. A huvelygombasok szinten!

Eloszor fekete-feher volt, mire Tomi megjegyezte, hogy regi haborus filmeket tudnank nezni. En mosolyogtam, majd atkapcsoltam FBAS modba, ami kompozit jelet general az S-Video jelbol, majd kis kiserletezessel beallitottam a szabvanyt PAL_G-re, mert eloszor valamelyik NTSC modban volt. Igy most jo. Mar csak HDTV kell. Lattam egy Sony Braviat 300 papirert. Nem rossz. Megy az meg lejjebb is. Az uj lakasban mar meglesz.

Ja, nem is mondtam, miert ez lett a cim. TV-s filmnezeshez windows alatt az a tuti. Mplayer nem hajlando megjelenni TV kepernyon, es teljes kepre dobva is az elsodleges moncsin jelenik meg – hiaba huztam at a masodlagos asztalra.

Egyebkent a KMplayer nem lehet, hogy egy MPlayer fork alapvetoen? Nem lennek meglepve, bar nem neztem meg komolyabban, de ugy tunik.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

