Mutasd a Desktopod, megmondom, ki vagy

Posted: 2008. december 5. in Agymenés

Jajj, még nem is mutattam a helyet, ahol szabadidőmet, és úgy általában mindennapjaimat töltöm. Pedig nagyon faszára sikeredett, nekem tetszik.

debian desktop

debian desktop

Ha esetleg valakinek lenne kedve, és hasonló büszkesége, kommentben linkelhet! 🙂

Hozzászólások
  1. gabek szerint:

    azt mondd meg mivel játszol le zenét.

  2. gerzsonka szerint:

    Jelenleg Rhytmbox. Persze mindig keresgélem a legjobbat. Anno xmms volt, de eddig lusta voltam megnézni az újat. És te?

  3. tgyurci szerint:

    Szerintem a zsh jobb, mint a fish 🙂

  4. gerzsonka szerint:

    Csak kipróbáltam, mert tegnap olvastam róla HUP-on! 🙂

  5. gabek szerint:

    “És te?”

    Az az igazság, hogy én még az Egyedül Üdvözítő Linux Disztribúciót is keresem… (lehet, hogy e kettő kizárja egymást? :P) egyelőre debian, és folyamatosan próbálgatom az aktuális ubuntu verziókat is. A gentoohoz öreg vagyok 😀 Egy időben játszottam Suse-val meg Mandrivaval (ez nem volt rossz, szinte tetszett). De valahogy mindig debian kerül vissza…

    visszatérve a zenelejátszóra, régebben xmms, aztán sokáig beep media player. Egy időben amarok, aztán wine+winamp (:D) Ha fejlesztenék, most ezt használnám 😉

  6. gerzsonka szerint:

    Debian téren egy tőről fakadunk! SuSE nagyjábó 3 órát lehetett a vinyómon? Ilyen szempontból nagyjából a Vistával egy súlycsoport. Gentoo állandó reszelését meguntam. Most a Lenny jó. Minden pöccre működik, ahogy kell, és a bugok sincsenek olyan elviselhetetlenül sokan. Compizkocka pörög! 😀

    Vazze! Lesz winamp for linugz? Beszarás!

  7. gabek szerint:

    Vazze! Lesz winamp for linugz? Beszarás!

    Nem lesz, hanem volt, vagy lett volna. Pedig jó lenne, mert az összes többi nem annyira jó. Egyébként nem értem az emereket. Királyul elvannak winamp (like lejátszó) és commander nélkül. Öregszem vagy mivan?

    Ami a Debiant illeti azt hiszem (sok-sok egyéb után) ennél maradok (Lenny). Talán Ubuntu lehetne esélyes még, de ha valamit hackelni kell mert nem megy kapásból, akkor valamiért nem mennek olyan könnyen a dolgok vele…

  8. gerzsonka szerint:

    Lenny nekem is bejon. A winamp helyett winen KMplayert hasznalok – az most nem tudom, mibol nott ki, de eselyes, hogy nem Mplayer felmenovel rendelkezik. Mindegy, valami hasonlo nagyon jo lenne, az teny! A total commander pedig egy igencsak eros fegyverteny windows szempontbol. De hat mi oregek mar csak ilyen baromsagokon torjuk a fejunket egesz nap. 😀

Vélemény, hozzászólás?

