Szeretjük az okos nőket

Posted: 2009. január 15. in Agymenés

Ezt ma olvastam iwiw üzenőfalon. Én sikítottam, amikor a képre kattintottam! 🙂

“Néhány napja volt némi munkám a garázsomban. Egy nő bejött és kért tőlem egy hétszáztízes alkatrészt. 

Teljesen értetlenül pislogtam rá, nem volt világos, mi a fenét akar. 

Kérdeztem: – Hogy néz ki? 

Nő : – “Tudod, olyan kicsi izé a motor közepén és 710-van rajta. Sajnos elveszítettem, pedig mindig ott volt és most kellene egy másik!” 

Na erre adtam neki egy papírt, hogy rajzolja le, hátha felismerem. 
A csaj rajzolt egy kört és beleírta hogy 710. 

Frankóra nem tudtam, mit akar, ezért odavittem egy másik autóhoz és megkértem, mutassa meg rajta, melyik a 710-es alkatrész!”

http://www.tolna.net/~atus81/710.jpg

Vélemény, hozzászólás?

