WordPress kérdőív

Posted: 2009. január 29. in Agymenés

Olvasgatva a blogger-társak között felfedeztem ezt a kis izét. Gondolom a WP bloggerek oszthatják meg egymással, és a világgal, hogy milyen emberek. A tovább után rejtettem a folytatást, mert kicsit hosszú! 🙂

>Hány óra?
Most éppen kérlek szépen 23:01 van. Ez azért jó, mert holnap 5:55-kor kelek legkésőbb, és megyek dolgozni – este 6-ig. Munkamánia? Ááá, dehogy!

>Teljes neved?
Gerzson. Vagy Maya. Vagy Geri. Vagy…

>Szülinapod?
Ezerkilecszáz-nyolcvankettő, augusztus havának tizennegyedik napja.

>Korod?
Na ez után nehéz ám kitalálni!

>Milyen színű nadrágot viselsz?
Mindig kék farmert hordok, de pontos RGB színkódot ne várj tőlem, mert ahhoz biza nincs érzékem…

>Milyen zenét hallgatsz most?
Ákos – Adj hitet. A hangulatomhoz véletlenül pont illik, de az előbb Children of Bodomtól volt a Warheart, előtte meg a 30Y-tól a Bogozd ki. Mire a végére érek a bejegyzésnek, lesz Tankcsapda, Rammstein, Placebo, Rob Zombie, Therion, és Vad Fruttik is. Ez olyan színes lista, hogy másnál nem nagyon láttam még ennyire szerteágazót.

>Keresztben van a lábad?
Felhúzva a széken. Igazából az albiban túl magas az asztal, ezért normálisan nem lehet ülni itt. Majd befekszem az ágyba, és ölembe veszem a laptopot. Akkor sem lesz keresztben, de legalább fekszem majd.

>Mit ettél utoljára?
Lássuk csak: lasagne volt. Lehet, hogy azóta mást is, de azért erre emlékszem, mert ott volt egy számomra nagyon fontos ember. 🙂

>Ha kréta lennél milyen szín lennél?
Kék. Szerintem. Világos kék.

>Milyen az időjárás?
A relatív páratartalom 80.6%, a hőmérséklet 3 celsius fok, és állítólag 11 km/h-s szél fúj, de ezt nem teszteltem élőben. Ezért inkább nem megyek ki az erkélyre, ha nem gond…

>Utolsó ember akivel telefonon beszéltél?
Roland, a lakótársam. Megkértem, hogy szórja be a ruháimat a mosógépbe. Apropó, már ki is teregettem.

>Első dolog amit megnézel ellenkező nemű embereken?
Szem. Sok dolgot meg lehet tudni egy emberről, ha a szemébe nézel. Nem rá, bele. Jó mélyen.

>Mit gondolsz arról az emberről aki ezt küldte neked?
Nem küldte senki, másoltam, de rettentő aranyos csajszinak találom. 🙂 Ja, igen róla van szó.

>Mit érzel most?
Boldogságot. Felszabadultságot. Egy új világot.

>Kedvenc üdítőd?
Kóla. Ja, és tea. Betegesen

>Kedvenc alkoholos italod?
Régen azt mondtam volna, hogy félszáraz fehérbor, de valami megváltozott, így most a sörre esküszöm.

>Kedvenc hónap?
Augusztus, mert rohadt meleg van olyankor, amit imádok, és egyébként a közepén születtem.

>Kedvenc kaja?
Magyarország államformája. (Rántotthús)

>Utolsó film amit láttál?
Na most ez jó kérdés. Ha úgy érted, hogy végig, akkor a Halái fegyver. 😀 Belenézés szintjén Jancsótól a Nekem lámpást… Izé egyébként Trópusi Vihar.

>Kedvenc napod az évben?
December 3, de titok, miért. 🙂

>El mersz valakit hívni randira?
Már igen.

>Hány kulcsod van?
Elég sok. Egy otthonra… kettő otthonra… nem, három. Plusz postaláda, plusz a veszprémi két kulcs, plusz a kocsi, plusz… Ja, nincs több. Ez hét. Jól számoltam?

>Milyen kulcstartód van?
Nyakon lógós, felakasztós, de általában inkább zsebrerakós.

>Kedvenc évszak?
Nyár, mert baromi meleg van, és lehet fürdeni, meg a pusztában hupákolni!

>Ölelés vagy csók?
Ezerszer inkább egy ölelés, mint egy elhamarkodott csók!

>Csokoládé vagy vanília?
Csokira esküszöm.

>Tetkók?
Nekem nincs, de láttam már pár szépet. Persze ez nem változtat azon, hogy nekem nem kéne. Nem az én stílusom.

>Voltál már szerelmes?
MINDIG szerelmes vagyok!

>Volt már autó baleseted?
Egyszer fizika vizsgára mentem volna Veszprémbe, de félúton elvittem egy járdaszigetet jelző táblát, szóval igen, volt.

>Volt már csonttörésed?
Soha. Nem is lesz! *kopp-kopp-kopp*

>Coca-Cola?
Jöhet!

>Sör vagy bor?
Sör. De ezt fentebb már kifejtettem!

>A pohár félig tele van vagy üres?
Tegnap azt mondtam volna, félig üres. Ma félig tele!

>Kedvenc fehérnemű színed?
Nem foglalkozom ilyenekkel.

>Cipő méret?
42-43. Attól függ, melyik tartományból jön. XD

>Kedvenc szám?
7. Vagy ha zenéről van szó, mindig más. Most épp Rob Zombie – Superbeast!

>Kedvenc zenei műfaj?
Oleg! Metáááál!

>Beszélgetés téma amit utálsz?
Hogy megy a suli? Mikor nősülsz már meg?

>Disney vagy Warner?
Hát ha választani kellene ebből a kettőből, akkor Warner. Persze ha még tovább mehetnék, akkor 20th Century Fox. Ha még ennél is tovább mehetnék, akkor egyik sem. 😀

>Rossz tulajdonság?
Rengeteg! Szarkasztikus vagyok, amit azok, akik igazán közel állnak hozzám, a bőrükön tapasztalnak. Makacs is. Néha idegesítően.

>Kedvenc szín?
Kék. Valahogy mindig is bejött. Szemnél tetszik a legjobban! 🙂

>Hogy látod magad a jövőben?
Leginkább sehogy. 😀 Egyébként reményeim szerint sikeres, megbecsült emberként.

>Melyik barátod lakik a legmesszebb?
Leguán Fáni, alias Csizi Tomi. Most ment ki a németekhez, egy kis Mannheim melletti bajor faluba.

>Különleges barátaid?
Minden barátom különleges!

>Legnagyobb csalódás?
13 évesen szerelmes lettem. Máig nem tudom feledni!

>Mi az a tulajdonság, amit eltörölnél a Földről?
Azt hiszem, az önzés. Ez egy rettenetesen irritáló dolog,

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

