Mi kimondható

Posted: 2009. február 2. in Agymenés

A szombati nap nagyon jó hatással volt rám .Még most is tart az eufória. Hogy kapcsolat lenne belőle? Áááá! Nem hiszem. Nem eszik olyan forrón a kását, nem vagyok naív. Viszont megkaptam azt, amire igazán szükségem volt: egy lány, aki nem csak meghallgatott, hanem beszélt is hozzám. Köszönöm! Erre volt szükségem! Még most sem ocsúdtam fel az eufóriából. 🙂

A másik lánnyal kapcsolatban: az egész dologban az egyetlen, amit sajnálok, hogy Vele sikeresen elhitettem, hogy csak a szakítás miatti kangörcs az, ami felé hajt. Nem így van. Nem baj… Túlélem. Talán egyszer, egy másik életben jobb körülmények között találkozhatunk. És akkor talán másképp lesz minden!

Most jöttem rá, hogy az a bizonyos üzenet, amiről beszéltünk Vele, nekem szólt…

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.