Valentin nap

Posted: 2009. február 14. in Agymenés

Programozó módra.

Úgy döntöttem, régen nem kódoltam c++ környezetben, szóval gyorsan összedobtam egy segfaultos matrix implementaciót! 😀 Na jó, 30 percig tartott, és közben kakaót is ittam, meg Vad Fruttikat hallgattam. Most javítgatom kicsit, mert az jó.

Tegnap este/hajnalban(?) sörözéssel ünnepeltem a UNIX timestap “milestone”-t. Jó volt, csak egyedül nem olyan izgalmas. Sajnos más kockák nem voltak a közelben, akiknek ekkora élmény lett volna. Na majd 2033-ban 2000000000-nál! 😀

Reklámok
Hozzászólások
  1. tgyurci szerint:

    Én tegnap a nagy “ünneplés” közepette el is felejtettem a fontos időpontot. 🙂

  2. gerzsonka szerint:

    Látod, látod, bezzeg ha együtt lettünk volna, ahogy eredetileg javasoltam! 😛 😀 🙂

  3. zedur szerint:

    Itt jegyezném meg, hogy holnap “visszaköltözöm” a nagyfaluba. Bár kocka nem vagyok, csak paralelepipedon, a timestamp milestone meg nem hoz lázba (bocs, de tényleg), de a sörözésben benne vagyok 🙂 Kakaózásban is.

  4. gerzsonka szerint:

    DEAL!

    Adjál gyűrűt… izé… csörgess meg! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

