Hm

Posted: 2009. február 26. in Agymenés

– Miert van rajtad a belepo-kartyad? Nem kene menozni…
– Mert egyenesen a cegtol jovok, es meg nem volt alkalmam letenni otthon.

Elofordul, hogy azt hiszik, nagykepu vagyok. Ez zavar. Dolgozom, ahol dolgozom. Lehet, hogy anno, amikor felvettek, hirtelen elszalltam egy rovid idore, de engem is meglepett, hogy ilyen helyen ram van szukseg… 😀 Mostanra azonban szerintem normalizalodott a helyzet. Remelem, mas is igy latja…

Reklámok
Hozzászólások
  1. syng szerint:

    én azért is leveszem h nehogy elhagyjam + az övön hordom és nehogy valakinek megtetszen, teccikérteni?

  2. Gerzson szerint:

    Igen, de egyszerűen megfeledkezek róla, észre sem veszem, hogy rajtam van, nem figyelek rá…

Vélemény, hozzászólás?

