Elmélkedés

Posted: 2009. március 8. in Agymenés
Címke: , , ,

Érdekes lenyomata egy blog az adott ember gondolat-világának. Érdekes, de nem ad teljes képet.

Az elmúlt hónapok történéseit nagyjából élőben végig lehetett itt követni, ám természetesen nem írtam le mindent. Leírtam azt, ami nagyon kikívánkozott, de rengeteg dolog van, ami bennem marad. Azzal, ami a lelkemben két-három hónap alatt lejátszódott, felbontottam egy kapcsolatot, amiben nem éreztem jól magam, elmartam magamtól egy barátot, és olykor az idegösszeomlás szélére kerültem.

Hullámhegyek, és hullámvölgyek követik egymást. Olykor jól érzem magam, olykor rosszabbul.

Szerepeket játszom. Akárhogy is nézzük, ez a blog is egy szerep. Akit itt láthatnak az emberek, az Gerzson, a legtöbbször jókedélyű emberke, akit a munkatársai is már úgy azonosítanak, hogy “a srác, aki mindig mosolyog“. Kiváló szerep. Hálás szerep. Naponta egy-két órára azonban amikor senki nem lát, átvedlem Gergővé. Gergő nem olyan, mint Gerzson. Egészen más dolgok izgatják. Sokkal inkább befele forduló, magának való személyiség. A legfontosabb azonban, hogy még soha, senkinek nem volt képes igazán megnyílni, és őszintén beszélni arról, ami igazán a szívét nyomja. Senkinek, még az egykor volt élettársának sem!

Szükségem lenne egy barát nőre. Nem véletlen, hogy külön írtam! Jelenleg az utolsó dolog, ami kellene, az egy romantikus jellegű kapcsolat. Barát, akivel megoszthatja az ember a gondolatait, és Nő, aki egy másfajta nézőpontot tud közvetíteni az ember felé, mint egy férfi. Se nem jobb, se nem rosszabb. Más. Ez a más az, ami igazán hiányzik az életemből. Ha ez sikerült volna, most meglenne mindenem.

Ha nem lettem volna olyan türelmetlen, talán sikerült volna!

Tessék mondani: Én vagyok hülye, vagy a világ hülye? Ha egyszer felülnék a nyeregbe, én is leszarnám a poros-lábúakat? Le én, de még hogy leszarnám, magasról, bizony ám! Csakhogy én fasz vagyok, csókolom. Nekem magas a ló. Föl se érem. Vagy ha fölérném, akkor nem lenne rajta nyereg az tuti…

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.