iWiW

Posted: 2009. március 12. in Agymenés

Szarakodik. Más is úgy érzékeli, hogy a szokásosnál több a 404? Ehh. Na mindegy.

Na, kiderült, hogy chriska a Nokiának is dolgozott pár éve. Még pontosan nem tudom, hol, de most már mindketten kölcsönösen tudjuk egymásról, hogy Pesten vagyunk. Még akár sör is lehet belőle! 😛

Élménybeszámoló meg piszkozatként megvan, de fontos képek nélkül nem töltöm fel. Most lusta vagyok kábelt keresni. Benn a cégnél úgyis egésznap rá vagyok kötve a kompjúterre a telefonommal együtt.

A Nokia PC Suite kurvajó. Le volt némítva a telefonom, szóval nem nagyon vettem volna észre, ha hívnak. Ez az állat azonban a monitoron jelezte, hogy kapás van. Holnap csak úgy poénból küldhetne nekem valaki SMS-t. Kíváncsi vagyok, azt el tudom-e instant olvasni monitoron! Na majd meglátjuk. Úgy hallom, forr a víz. Elkészítem a második kedvencemet. 🙂

Állítólag folyamatos feedback lesz a sodexo étteremmel, és ha nem vagyunk megelégedve, hamar kikerülhetnek, szóval tekerniük kell értünk. Háááát. A 400 forintos mini-szendvics eddig nem túl meggyőző! :S Ebédnél megbeszéltük, hogy Eurestet akarunk! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

