Aha, jeee

Posted: 2009. március 16. in Agymenés
Címke: ,

Igen, tegnap meg minimum fel 1-ig fetrengtem alvasra keszen az agyban, aztan egyszercsak sikerult. Megerte viszont, mert nagyon szepet almodtam. Ezuttal pedig meg az ebreszto sem szolt kozbe a legjobb resznel! 🙂

4 ora alvas utan persze most komolyan tettre kesz vagyok, hatekony munka varhato el tolem, ugy erzem. Meg azt sem tudom, mit fogok csinalni. Pedig ideje lenne kitalalni. Na majd lesz, ahogy lesz. A jo eros kave befigyelt azert, de most iszonyat almos vagyok!

Ja, 28-a szombat munkanap, ne felejtse el senki! Nekem ma reggel esett le.

Vélemény, hozzászólás?

