Vasárnapi vizipipa

Posted: 2009. április 12. in Agymenés
Címke: ,

Dohányozni emberi érzés. Vizipipázni isteni!

Jól behúztam öcsém cseresznyés dohányát. Szólok neki, aztán jövő héten hozok neki újat. A zene szól, a vizipipa füstöl, a tea forró. Mi kell még egy tökéletes estéhez? (Jó, azért lenne ötletem, de ebbe most ne menjünk bele!)

Mai wtf: az egészség, és az üzlet kérdése. Már ne haragudjon a világ, de itt kurvára szerep-tévesztés van! Mi a büdös franc múlik azon, hogy az orvosnak kell-e fizetni, vagy sem? Ha egészségesen élsz, szűrővizsgálatok kivételével soha nem látod az orvost, akkor nem kurvára mindegy, hogy kell-e fizetni az ellátásért, vagy sem? Én például nem járok orvoshoz. Viszont eszek sok-sok zöldséget, és nem szedek gyógyszereket. Meg is szívom jól, mert sose vagyok beteg, tehát mindig be kell mennem munkába! 😀

Ja, hogy jutott ez eszembe? Facebook: mennyire vagy Bokros quiz. Ott volt egy ilyesmi kérdés. Nagyon Lajos vagyok! Tudtam! 🙂

Hozzászólások
  1. Nagy Tibi szerint:

    Én se járok orvoshoz, pedig én kifejezetten nem élek egészséges életmódot. (pacal pacallal, napi egy doboz cigi)
    Szóval ez kb. 22-23 évesen nem kunszt.
    Hanem! Legyél 45 év felett. Na, majd akkor szólaljál meg. 😀 (Ha majd még 30 év múlva is írod a blogot, majd kíváncsi leszek, hogy mennyit jársz orvoshoz , ha még élek. 😀 )
    (Az én ismerőseim közül alig van olyan ember, aki nagy néha orvoshoz megy.)
    Egyébként tetszenek a bejegyzéseid. (még mielőtt megharagudnál) 😉

  2. Gerzson szerint:

    🙂

    Félre ne értsd! Arra céloztam, hogy bizony a legtöbb velem egy korban lévő ember folyamatosan dokihoz jár, meg gyógyszerekkel tömi magát, amivel szép kis fejlövést ad az immunrendszerének. Nem tudom, hogy fogok kinézni 40 év múlva, de az biztos, hogy jobban fogom érezni magam, mint ők. 😉

Vélemény, hozzászólás?

