Vegul megsem szavaztam

Posted: 2009. június 8. in Agymenés
Címke:

A SIMS 3 jobban erdekelt.

Mivel demot sehol a netet felturva nem talaltam, ezert amikor meglattam kedvenc oldalamon, gyorsan le is toltottem. Az eredmeny: egesz vasarnap azt nyomtam, meg utaztam. Ennyi.

Egyebkent ez eddig a legjobb SIMS epizod, ami keszult. Ha kicsi penzt ossze tudok kuporgatni ra, vagy kicsit lemegy az ara (majd) szerintem megveszem. Mert elveztem. Vegre nem egy kis hazikoba van bezarva az ember, hanem egy viszonylag nagyobb varosba. Igy teljes egeszeben vegig tudjuk kovetni a napjat, lehet kimozdulni a lakasbol, elmenni valahova szorakozni, es meg nem is kell hozza tizenotezerhetszazkilencvenketto kiegeszito. Szoval a rabja lettem.

Alapvetoen nekem a SIMS mindig is tetszett, csak kevesnek talaltam benne a lehetoseget a valodi kibontakozasra. Most mar megvan. Persze akinek az eddigi sims epizodok nem tetszettek, az meg se probalja! Szamara ugyanolyan fos lesz, mint az elozoek voltak.

Es ami a legdurvabb, laptopos integral intel karin hasit, mint allat. Jobban, mint anno az elso az asztali gepen.

Hozzászólások
  1. gabek szerint:

    az eredmenyek ismereteben vegul megis szavaztal 🙂 hacsak nem… persze nem kerdezek szineket, hiszen barmelyiket mondod indokolt a harsany nevetes, sot talan az is lehet, hogy a “hacsak nem” esetben a legkevesbe… sajnos.

    • Gerzson szerint:

      Szineket felesleges kérdezni, mert annyira szintelen vagyok, hogy az már nagyon átlátszó! 🙂 Persze csak politikai szemszögből… remélem. 😀

Vélemény, hozzászólás?

