Balfasz

Posted: 2009. június 30. in Agymenés
Címke:

Sikeresen ráléptem az USB-s rack tápjára. Bravo. Kinyírtam, jelentem! Vehetek újat… Mondjuk 4 ezerért lehet venni tök ugyanilyen racket, és mivel a vinyó úgyis kezd betelni, elgondolkoztam azon is, hogy akkor már két legyet ütök egy csapásra. Tápkábelből egy is elég, úgyis kizárt, hogy egyszerre mind a kettőt tartanám felcsatlakoztatva. Legalábbis egyelőre. Ahhoz komolyabb infrastruktúra kéne. Mondjuk egy kis gép, ami folyamatosan futtatja a torrenteket, és USB vincsi van rápakolva. Na az viszont még a jövő. 24/7 funkciót ellátó gépet biztos, hogy nem veszek a következő két-három hónapban. Utána is csak a meglátjuk kategóriában van.

Egyelőre monitort szeretnék. A filmekhez. Van is egy szerelmem, na majd utána is nézek. Feltétel: minimum 22” képátló, FullHD felbontás. Ja, és a lehető legjobb ár/teljesítmény szorzó. Laci ajánlotta, hogy nézegessem az iPON weboldalát, mert ott tesztelnek ilyesmiket. Na azért nem holnap rohanok a kereskedőhöz. Először lássuk, mit adnak a pénzemért, és lássuk, meg tudok-e takarítani annyit, hogy vegyek, meg… szóval van még pár kérdéses dolog, amit nem most fogok eldönteni. A legfontosabb az olcsó albi. Legalábbis a mostaninál jóval olcsóbb. Jó lenne tudni, hogy Roland vissza akar-e menni Veszprémbe, vagy ki akar-e, ki fog-e menni külföldre, mert egyszemélyes ajánlatot már kaptam, és nem is tűnik rossznak a beszámoló alapján…

Igazából elgondolkodtam: a ruháimat, és néhány cuccot leszámítva minden ingóságom belefér egy táskába. Talán ezt hívják nomád létformának? Félig-meddig gibsoni figura lettem. Fasza!

Hozzászólások
  1. Syng szerint:

    Irígylésre méltó az 1 táskas style.
    én régen szilveszterezni is nagy utazótáskával menetem és basztatak is h 1 napra! minek ennyi cucc, persze aztán amikor kipakoltam örültek a sok hülyeségnek: megafon, goa-labda, játékpisztoly…
    Persze én is egyre kevesebb cuccra törexem, utálok cipekedni, legalábbis amíg nem motorizálódok addig ez van.
    (A cipekedés az olyan diákos dolog érzésem szerint)

  2. Gerzson szerint:

    Vazz! Most a megafon nagyon kiütött! Az életben nem jutott volna eszembe ekkora faszság! 😀

Vélemény, hozzászólás?

