Sic transit gloria mundi*

Posted: 2009. július 26. in Agymenés
Címke: ,

Nem értem!

Nem értem, miért nem költözik ki a belvárosból az, akit zavar a zaj!

Nem értem, miért akarják megölni a turizmust!

Nem értem, miért akarnak elesni tetemes mennyiségű iparűzési adótól, az egyetlen adónemtől, ami helyben marad!

Nem értem, miért egy elenyésző kisebbség (vö: károgó nyugdíjasok) érdekeit tartják szem előtt a nagyszámú többséggel szemben (túristák, mozi, színház után egy pohár bort inni vágyó, vagy vacsorázó vendégek)!

A rendelet kidolgozója feltehetőleg soha az életében nem járt még lakógyűlésen. Ha járt volna, nem feltételezne olyat, hogy ott bármilyen értelmes dolgot is képesek megszavazni! Ellenkező esetben ma már mindenhol egyéni fűtés, vagy mérőóra lenne az összes társasházban. Minimum.

Elfogadom az indokot, hogy az orditozás, és az összehányt utca nem szép, és nem kellemes, de könyörgöm… Akkor mire van a rendőrség? De komolyan! Nem ez lenne a dolguk? Nézzük már meg a nevüket etimológiai szempontból fejtegetve. Rend: a káosz ellentéte. Alapvetően itt a társadalmi normák jelenléte. Őrség: valamit felügyelő vigyázó szerv. Nem?

Tényleg rossz helyre születtem…

*(lat.) igy múlik el a világ dicsősége.

Reklámok
Hozzászólások
  1. tgyurci szerint:

    Sajnos nem az ésszerűségről szólnak az ilyen dolgok, hanem hogy ki tud jobban lobbizni az egyéni érdekei mellett…

  2. Gerzson szerint:

    Egyebkent a vicc az egeszben, hogy mar a rendelet kidolgozoja is visszakozik… No comment.

Vélemény, hozzászólás?

