Őrület

Posted: 2009. július 29. in Agymenés
Címke: , ,

Találtam egy olyat, hogy Atari Classics, és fel is dobtam a mobilomra. Végzetes hiba volt! Azóta az Asteroids, és Arkanoid teljesen függővé tettek. Nélkülözve minden csicsa, semmi nem tereli el a figyelmed a játék-élményről, és ráadásul ezekkel még 386-oson játszottam hosszú órákat!

Pont ezekkel. Az Asteroids űrhajója mindossze egy fehér háromszög, a sziklák, és az UFO-k is csak stilizált körvonalak, ám mégis hihetetlenül élvezetes! Az arkanoidban pedig csak szines vonalak vannak, amiket lebontva meglátod, hogy soronként egyszínű téglák.

Persze azért matematikus vagyok, tehát egyből el is kezdtem számolni. Kérdés: hány tégla lehet egy sorban?

Lássuk:

van egy sor, amiben a téglák 1 pontot érnek. Van egy sor, amiben 2 pont, aztán 4 pont, és két sor, ahol a téglák értéke 7 pont. Na most egy pálya teljes letisztításával 210 pontot lehet összeszedni. 1+2+4+14, az pontosan 21. Leért a labda, patt, megy felfelé. Most épp egy kis minijegyzet tervdoksit készítek, és a héten elkezdem leimplementálni. Határozott elképzelésem. Először az Arkanoid, utána jöhet az Asteroids. Már csak az oprációsrendszer/fejlesztőkörnyezet kérdéskört kell eldöntenem. Meg doksit olvasnom. 🙂

Mondtam már, hogy szeretek szoftverfejleszteni?

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

