:)

Posted: 2009. augusztus 15. in Agymenés
Címke:

Tegnap tgyurci, és Ráspi társaságában megünnepeltük a szülinapom! Részemről eszméletlen buli volt. Szó szerint. 😀

Úgy kezdődött, hogy Gyuri felhívott, hogy lenne-e kedvem egy kis szeszhez. Volt. Így hát boroztunk. Na ez volt az, amit lehet, hogy nem kellett volna, mert ez a bor nem olyan volt, ami csak úgy átmegy az emberen. Kiütött rendesen. Mikor Gyuri hazarohant, én elindultam az Üllői felé. Már nem tudom, merre, hogyan kóvájogtam, de az beugrott, hogy beszélgettem egy hivatásos lánnyal, aki nagyon ajánlotta a franciáját. Mondtam, hogy jó, de nem vagyok józan, és nincs pénzem. Aztán elváltunk. Pedig nem volt rossz kiccsaj… Na mindegy.

Mire a filmszakadás igazán beért, és a borra sör – forever kifejtette áldásos hatását, addigra egy kis kricsmiben ültünk, nem messze a Ferenc körút, Üllői kereszteződéstől. Volt néhány srác, akik aggódtak értem, de Gyuri vigyázott rám, és közölte, hogy alvós részeg vagyok. Ekkor megnyugodtak.

Tényleg: nem most, hanem régebben. Ebben a nevezett kocsmában felfedeztem egy Arany Ászok hirdetést. Emlékszem, hogy azon gondolkoztam, mi a frászért Dán szurkolókkal hirdetik az Ászokat. Leszámítva persze, hogy a piros jól passzol a sör cimkéjéhez. Arra jutottam, hogy a parasztnak mindegy. Lehet, hogy más fel se fedezte még ezt. Azért aranyos.

Vélemény, hozzászólás?

