Re

Posted: 2010. szeptember 17. in Agymenés
Címke: ,

Ahogy egyszer már kifejtettem, blogolkodni olyan, mint… a francba, pedig olyan jó kifejezés jutott eszembe. Na mindegy, kezdjük előlről.

Ahogy egyszer már kifejtettem, ha valaki rákap a blogolkodásra nem nagyon tud elszakadni tőle. Vagy igen, de csak egy ideig. Körülbelül majdnem egy év telt el azóta, hogy itt frissítettem magamat fel szellemileg. Még nem tudom, visszatérek-e a rendszeres állapotjelentéshez, de valószínű, mert elértem ismét azt a szakaszt, hogy a twitter-féle mikroblog már kevés. Ki kell adnom magamból, ami az agyamban van.

(Közben amolyan életérzés-információ: Rita a tévében sikeresen bekapcsolta Meleg Márkot, és most kommentálja)

Rengeteg dolog történt az elmúlt évben. A válságnak nevezett humbug nem hagyott érintetlenül, elvesztettem a munkámat. Azóta otthon dolgozom. Megtaláltam a mennyasszonyomat, akit soha nem fogok elhagyni.

Na most egyelőre ennyi a visszatérő szövegnek.

Folytatása következik.

Reklámok
Hozzászólások
  1. TGy szerint:

    Kíváncsian várjuk a folytatást!

Vélemény, hozzászólás?

