The Event

Posted: 2010. szeptember 22. in Agymenés
Címke: , ,

Állítólag LOST utód lehet belőle, és mondták, hogy talán érdemes lesz megnézni, hát tegnap erre sort kerítettem.

A pilotban kapunk egy felszálló repülőt, hat főszereplőt, és vagy három idősíkot. Ott kezdünk, hogy valami történt, híradós tudósításnak tűnő összevisszaság, sikítozás, kiabálás van. Később megismerjük az elnököt, akinek valamit elmondanak a tanácsadói, amitől halálra rémül. Persze jó sorozathoz híven kapunk egy tonna kérdést, hogy mégis mi a franc folyik itt, és végül a közel 60 perces pilot végére eljutunk egy eseményhez, ami… de nem mondom el. Érdemes megnézni! Magam részéről leesett állal néztem a pilot cliffhangerét, hogy na ez most miafasz volt?

Ha ezt végig viszik, és kicsit jobban odafigyelnek rá, értsd: válaszokat is kapunk (ami a második részben állítólag már lesz, persze természetesen egy csomó új kérdéssel) akkor ebből igen durva sorozat lehet.

Ami egy kicsit megnyugtatna engem, ha sikerülne valami olyat olvasnom, hogy már igen korán kijelölik a sorozat végét, és hogy tudják, mit akarnak kihozni belőle. Eddig a pilot alapján ugyan igen sötétben tapogatózunk, az időben össze-vissza ugrálást én tudtam követni, kérdés, hogy a fő célközönség, az amerikaiak mit fognak szólni hozzá. Nagyon örülnék, ha második évados berendelést is kapna, ez esetben szerintem a LOST-ból tanulva ki is fogják jelölni a sorozat végét. Vagy csak remélem.

Ami kicsit nyugtalanít, hogy az az NBC adja, akik egy szó nélkül kaszálták el a My Name is Earlt egy cliffhanger epizód után.

Számomra 10/10, én biztos, hogy nézni fogom.

Vélemény, hozzászólás?

